pls help me...tolong2

Friday, January 21, 2011

sawang....sawang...sawang...

fuh.....fuh...aaaacchhheeeemmmmm.....

wa hingus suma kuar ni.....

da berabad x update blog kesayangan nie...

bukan sbb kekangan masa

tp.....

kekangan perasaan....

wah terlebey sudah...

nmpak gayanya

azam aku tok update blog hari2

x trcapai2 la....

waaaaaaaaaaaaaaaa

actually sepanjang aku x update blog

mcam2 jdi kat aku

baek dr segi perasaan dan juga fizikal.....

dan bagi aku jalan terbaik is

sabar n silence.....

aku agak emotion kebelakangan ini

coz aku tertipu

dan plg aku x sangka

insan tu sahabat baik aku dunia dan akhirat

tp adatlah

bila senang

kwn wktu susah

x da makna lg...

dan plg penting

relationship aku pun

ada problem...

since aku da kata

blog ni aku x kan bicara tntg cinta

so aku biar simpan dlm diari aku je....

tp alhamdulillah

wlau pun aku slalu lupa DIA

DIA x pnh lupa aku

tiap kali aku mohon pd dia

dia x pnh ignore aku

mungkin ini yg patut aku focus skrg

menjadi insan yg lebih baek...

sebabnya aku blm ckp baek tok sesiapa....


No comments: