pls help me...tolong2

Tuesday, January 4, 2011

GOOD BYE 2010 WELCOME 2011


phewitttt....
hye uols....
sowie la lau ntry kali ni agak lapuk
ye la aku agak bz
sbb students2 aku
ngah final exam
(chaiyok everybody)

2010 dah pergi
meninggalkan kite
dah pergi
melabuhkan tirainya
bg aku personally
tahun 2010 byk pahit
dari manisnya
macam2 cabaran
dan
dugaan aku hadapi
2010 boleh dikatakan
tahun airmata aku
starting dari
awl tahu: putus tunang
akhir tahun: kena tipu
(see kan aku ckp)
sedey kan...

so hopefully
tahun 2011
tahun kegembiraan
tahun kebahgiaan
dan
thun kebebasan
buat aku

azam tahun ni:
1. nk smbung master
2. nk jd lecturer yg lebih baek
3. nk holiday puas2
4. nk tunaikan azam thun lepas yg x tunai
5. nk kurus ( sy da trun 6kg )
6. nk jga muka
7. nk tmbah investment
8. nk wat partime
9. nk bli camera besar
10. nk senangkan mama n papa

amboiiiiiiiiiiiiiiiii
x hinggat bila pasang azam
jnji jgn nan'adoh suda

2011 pls bring me
more joy and laughter
need to find the old ayunie again...

no more cintan2 story
dan untuk blog ni...
azam:
tiap2 hari nk post entry
wah bley ke ni
wait n see


No comments: