pls help me...tolong2

Wednesday, January 5, 2011

blog yang best....


ok.....post ke-2 hr tok tahun ni........

hyekorunkkkkk.....aku suka tagline dia ni
aku suka baca ape yg dia tulis
aku suka suma tntg blog dia
simple tp padat

tiap2 hari smpai je opis
bnda first yg akan aku wat
aku akan g bookmark aku
then bkk blog dia
(awak sy peminat blog awak k)
aku suka cara dia berblog
sempoi n sng paham
aku suka tgk gmbar2 dia

dia comey
plg aku kagum is
dulu dia chubby
tp skrg dia da cun n meletop
actually da lama aku
skodeng page dia ni
dia ni suka update blog dia
sbb tu la blog aku bersawang
coz aku suka lepak kat blog dia
hehehehhehehe

newey to awak CIK EPAL
sy suka tgk n baca blog awk
blog awk mencerminkan awk
sempoi n funny gurl
keep up da good works
may Allah bless u tayunk

aku mesti syum bila dgr tagline dia
hepi lol


No comments: