pls help me...tolong2

Sunday, January 30, 2011

MUDAH BERKATA


Mudah kan untuk owg berkata

"lau da takot sgt kawen je trus"


mudah kan owg berkata

"sbb kekurangan awk la dia cari saya"


mudah kan owg berkata

"kalau sy di tmpat awak pun sy rasa yg sama"


tp kenyataan nya

mereka ini bercakap menggunakan lidah tanpa menggunakan otak

mereka ini bercakap menggunakan mulut tanpa menggunakan akal


Mudah kan untuk berkata sebegitu wahai PARASIT


sape kau

sesenang wenang kau ckp mcm tu


kawen bukan jln penyelesaian

kawen bukan hal maen2 wahai CIK PARASIT

dan kawen bukan untuk sehari dua


tak kah kau pikir wahai CIK PARASIT

tak kah kau jd bijak walau sedetik cuma


mudah untuk berkata tntg kekurangan owg lain

tp ada kau nilai diri kau

mmg betul aku byk kekurangan

mmg betul aku byk kelemahan

sebab tu aku mncari empunya tulang rusuk yg bakal aku lengkapkan

tak kah kau tahu hukum dunia


Mudah utk kau berkata

kau tahu perasaan aku

sbb kau juga wanita

tp kalau kau tahu perasaan aku

mengapa itu jgk yg kau buat

yg nyata nya

KAU BUKAN AKU

DAN AKU BUKAN KAU

lau btul kau thu rasa aku

x mgkin kau buat begini

dan x mgkin hingga kini

kau masih begitu


CUKUPLAH CIK PARASIT

jangan terus terusan menumpang pd owg lain

berpikir tok diri sndri mmg perlu

tp jgn smpai memudaratkan owg lain

kau ada kehidupan kau

begitu juga AKU....


yang penting

BERCAKAP TANPA AKAL DAN OTAK

memang mudah


No comments: