pls help me...tolong2

Monday, January 10, 2011

hilang...

sowie ye korang
weekend ni x smpat
nk post entry baru...

tok post kali nie
aku nk bercakap tentang
"H.I.L.A.N.G"
actually
bru2 ni aku hilang 2 bnda penting
dalam idup aku
mungkin kehilangan ni
atas sebab kekurangan aku
dan aku x salahkan ape yg jd

1. aku ilang owg yg aku syg
actually dia owg yg ke 2 dlm idup aku
aku syg sgt ngan dia
hari2 aku n malam2 aku ada dia
tp itu belum cukup untuk kami
mungkin sebab kekurangan aku
muncul masalah antara kami
muncul masalah yg memusnahkan segalanya
tp aku insafi diri
mungkin diri aku
x cukup baik untuk mmbahgiakan dia
mungkin kelebihan aku belum cukup untuk
memenuhi kekurangan dia
dan kekurangan aku
x dapat di terima dia

benda yg plg aku regret sepanjang idup aku
"aku hilang bestfwen aku"
dulu bila masa aku weng
dia slalu ada ngan aku
bila masa aku down
dia up kan smgt aku
bila masa aku sedih
dia wat aku tertawa
bila masa aku x yakin
dia pimpin aku
bila masa aku trjatuh
dia smbut aku
bila masa aku hmpir putus harapan
dia hadir untuk aku
tapi kini.................
suma nya da x ada
suma nya da berakhir
suma nya da tamat
itu la owg pesan biar jd best fwen tp jgn jd boyfren
bila dr best fwen ke boyfwen
dan ada masalah dlm hubungan
ko akan ilang kedua2 nye skali

kini aku x da lg
kawan tok aku bercerita
aku x ada lg kawan yg berkongsi duka
dan aku x da lagi kawan yg nk gembirakan aku wktu begini
aku sgt2 sdey n kesal
not because i'm losing him as my boyfwen
but i'm regret that i'm losing my my best fwen...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaa





No comments: