pls help me...tolong2

Wednesday, March 30, 2011

sesudah subuh.....

hari ni

sebaek usai solat subuh

ku tadahkan tangan kepada yang ESA

memohon keampunan dan juga kekuatan...

moga dpermudahkan perjalanan idup ini

tanpa perlu disakiti dan mnyakiti....


Selepas saja ku tadahkan tangan

Memohon padaNYA

hati aku diasak rasa pilu n sebak....

Aku rasa rindu dan trasa kehilangan...

Aku rindu kan dia yg dulu...

Aku rindu kan dia yg ikhlas menyayangi aku

Aku rindu kan dia yg x perlu berlaku x jujur pada aku.....


Hari ini dan ketika ini

Aku dirundung pilu

Kenapa setelah lama bersama

Baru sekarang semua ni jadi

Kenapa kau bawa aku dlm idup kau

Juz untuk mnyakiti...


Kau antara yg paling aku sayang

Kau antara insan yg plg ku kenal

Kau da lain

Sikapmu

Caramu

Peribadimu

DAN

Peganganmu....


Kenapa perlu ada yg pembohongan di situ

Kenapa perlu ada perkataan x jujur di situ

Kenapa perlu ada perasaan penting kan diri di situ...


Aku mengharapkan penghujung yg baek buat kite

Baik untuk kamu dan juga aku......


No comments: