pls help me...tolong2

Thursday, March 31, 2011

crap! crap! crap! crap!

awk ckp awk sayang sy
awk ckp awk cinta sy

awk ckp hati awk utk sy
awk ckp awk utk sy

tp bila da jd mcm ni
sy awk biar je
dia awk ctt2

nmpk sgt
sy bukan sape2 untuk awk
dia pntg tok awk

Bagusla ape yg awk buat
Bagusla jgk ape yg dia buat

sy tahu awk bru nk kenal dunia
sy tahu awk bru nk seronok
tp ingt awk
itu x mnjanjikan ape2 tok awk
itu x mnjaminkan kebahgiaan tok awk

Sedarlah SAYANG
suka hnya sekejap
senang juga sekejap
mmg dunia indah bila dipenuhi dgn godaan dunia
tp bila awk jatuh terduduk
awk akan sedar silap awk
salah awk

Sedarlah SAYANG
berterus terang itu baik
jujur itu perlu
setia itu wajib

Jangan sesekali awk mainkan hati
kerana hati sukar diubati

Sedarlah SAYANG
tiap kesalahan yg kite wat pada sesorang
pasti akan dpt balasan
dan selagi hati itu x maapkan awk
selagi itu awk x akan TENANG

Sedarlah SAYANG
selagi belum terlambat
bukakan minda mu
bukakan hati mu
kepada kebaikan
tp bukan keseronokan dunia

Saya doakan yg terbaek untuk anda
Saya doakan yg terbaek juga buat sy

Saya akui
Sekarang sy tak kuat
Sekarang sy x tabah
Sekarang sy lemah
Tp sy bangga
Sebb smasa ngan awk
Sy x pernah berpaling dari awk
Tapi sekurang2 nye saya tahu Allah itu ada untuk saya...

1 comment:

♥misshanan♥ said...

like..wat dono je yuni..ramai lg yg lebih baikk