pls help me...tolong2

Wednesday, June 8, 2011

25 tahun berlalu kosong.....

salam sahabat....da lama x mencoret di dadamu ini sufi..rindu rasanya..tp kesibukan membataskan diri fi...mnjalankan tanggungjawab dan juga tugas...tp Alhamdulillah malam ini aku cuba untuk membelek helaianmu sufi..


sufi....

esk usia ku akan brganjak ke angka 26 tahun...di waktu ini terasa syukur ke hadrat ilahi kerana di beri kesempatan untuk berpijak mghadapi duri2 dan wangi2 kuntuman sebuah kehidupan...terasa kerdil dan malu plak diri ini sufi...selama 25tahun aku rasa terlalu bnyk yg telah aku sia2 kan...terlalu byk peluang yg aku lepaskan dan yg penting nya terlalu lama aku rasa aku memperbodohkan diri di atas pentas ini...Subahanallah sufi terasa sgt sgt sgt rugi sufi....kalau 25tahun diberikan pngisian yg sewajarnya byk yg bleh aku bangga kan tapi sebaliknya yg berlaku.


Selama 25tahun bernafas di bumi Allah ini x ada apa yg boleh aku bangga kan dengan idup insan bernama Noor Ayuni Ayob...blm cukup baek sebagai anak, blm cukup baek sbg kawan, blm cukup baek sbg sahabat, blm cukup baek sebagai pendidik dan yg plg penting BELUM CUKUP SEMPURNA SEBAGAI HAMBANYA...x banyak yg aku damba kan dan impikan dlm idup ni sufi...cukuplah sekadar papa n mama rasa bertuah dan bersyukur membawa Noor Ayuni Ayob ke kuntuman bunga kehidupan ini, cukuplah sekadar orang2 sekeliling aku senang dan selesa dengan aku dan juga yg penting aku nk jd Hamba yg sentiasa dekat dengan Nya...Selama 25thun ni da byk air mata dan keringat mama n papa yg tumpah...sekarang masa nya aku plak membalasnya...Allah izinkan aku ya!


Ku doakan sufi, berganjaknya angka ini juga umpama simbolik kepada penghidupan aku...meninggalkan yg kelam dan mencari sinar yg menanti...aku harapkan sufi moga perjalanan idup ini lebih mudah tanpa perlu aku terjelepok jatuh lg sufi...aku harapkan aku akan trus kuat tok menghadapi duri2 di dpan dan aku juga harapkan aku x mudah hnyut ngan wangian kebahgiaan kuntuman kehidupan..


SELAMAT HARI LAHIR YUNIE.....BERSYUKURLAH MASIH MENIKMATI SEBUAH DRAMA KEHIDUPAN...

No comments: