pls help me...tolong2

Friday, September 23, 2011

TerImA kAsIh TeMan



dalam menyusuri kehidupan sebagai insan

terlalu banyak rintangan dan dugaan perlu dilalui

bertitik dari sendiri mahupun orang sekeliling

tapi itu kalam Allah

semua manusia akan diuji

Tapi Alhamdulillah dalam melewati

hari-hari dalam kehidupan

diri ini x pernah bersendiri

ada saja menghulur tangan

memikul beban bersama


Syukur Ya Allah

Kau kurniakan aku

insan-insan yang sentiasa ada

saat2 aku jatuh dan tersungkur

Ku panjatkan doa buat mereka

Agar jasa dan budi mereka dibalas di sana...


Buat family tersayang

terima kasih untuk sebuah kehidupan

sungguh diri ini kenal erti kasih sayang dari kalian

terima kasih juga untuk ruang membaiki diri

terima kasih juga kerana menjunjung namaku

saat ramai yang mncaci dan membenci


Buat anda insan kesayangan

Kawan merangkap kawan saya EMA

Terima Kasih kerana menerima diri ini menjadi sebahagian diri kamu

Terima kasih kerana menampung diri takkala tenggelam

dan Terima Kasih untuk sebuah perkenalan

Sesungguhnya diri ini teramat bersyukur kamu hadir dalam diri ini


Buat insan baru CIK IDA

Terima kasih kerana mengajar saya ape itu makna sayang

Terima kasih kerana mengajar saya ape itu cinta

Tapi sejujurnya diri masih perlukan kekuatan untuk itu

Dan terima kasih untuk sebuah pengenalan dan juga kasih sayang


Buat CIK EMA & CIK IDA

Terima Kasih untuk semuanya

Sesungguhnya diri ini amat menghargai

Kehadiran kalian dalam diri ini

SAYA SAYANG KAMU


CIK EMA COMEY

CIK IDA

1 comment:

♥misshanan♥ said...

so sweet...sgt2 tacing pepagi nih..neway,kami pun sygkn ampa..jgn mintak putuih lg na..penat nk sambung balik..heheee