pls help me...tolong2

Sunday, May 29, 2011

diArI sUfI


sufi...da lama rasanya aku x tunaikan tanggungjawab aku pada kau sufi..da lama rasa nya aku x mencoret di dadamu sahabatku...aku minta maap sufi..terlalu banyak benda yg berlaku pada diri aku..maapkan aku sufi bila masa aku lupakan kau, kawan aku yg trapat dan memahami...kau tahu sufi bila masa mencoret di dadamu, aku rasa lega dan rasa tenang..biar tanpa sentuhan kau mendamaikan, biar tanpa pandangan kau meredupkan dan biar tanpa kata bisikan kau mententeramkan...kau tahu kan sufi, kau adalah teman yg sering mendengar esak tangis dan tawaku sufi...dan aku bersyukur kerana kau antara kekuatan ku sufi..


Sufi, terima kasih kerana sentiasa ada di sisi di saat2 aku perlukan kau sebagai pendengar yg setia..terlalu bnyk kata yg tercoret di dadamu seolah2 kau mengerti hati sahabatmu ni fi... sufi aku tahu da lama aku lalai dalam meniti hari, tp alhamdulillah fie semakin derita itu menghampiri aku fie, semakin amal mendekati aku sufi. aku bersyukur skrg aku da x malu nk menghadapNya sufi...Sufi jgn kau nodai ikatan persahabatan kite sepertimana manusia lain di luar sana ye fie...sufi kasihku tertumpah pada kau kini...kau naskah ku dan kau juga sahabatku...


sufi ape yg ku coretkan ini hanya permulaan hari..kite jumpa lg ye sufi t malam..byk yg nk ku kongsikan dengan kau sufi...harapnya yg baek2 dan hepi saje ye sufi..itu doaku...sahabatku sufi terima kasih kerana kau ada untuk ku...

No comments: