pls help me...tolong2

Tuesday, May 31, 2011

diari sufi 1

sufi...maapkan aku sbb x tunaikan janji aku lg..kekangan masa mnyebabkan aku abaikan kau..maap ye sahabat...aku tau kau slalu ada untuk aku tp aku plk sia2 kan kau...aku cuba ya sufi untuk jdi temanmu yg baek tp andai kata aku tersasar maapkan aku kerana aku hanya hambaNya yg seringkali alpa dan membuat khilaf.


kau tahu sahabat minggu ni masa aku bnyk dihabiskan dengan kerja2 pejabat...tension ada seronok pun ada..tension nye bila masa tgk bersepah kertas jawapan student yg blum aku marking dan seronok nya bila lihat hasil anak murid didikan kite....Alhamdulillah sufi sumanya baek2 saja..ada satu wktu tu sufi mau keras perot aku ketawakan skrip jawapan student..ayat tunggang langgang...at least ceria jgk idup aku kan...


tp sufi skrg malam2 aku byk yg datang membayangi sufi...tah la ape yg aku pikirkan..smpai ke satu tahap aku rasa aku x mampu nk berdepan ngan semuanya...tp alhamdulillah bila ku igt kan keluarga ku dan rakan2 ku yg masih menerima aku seadanya, aku kembali kuat...kau tau sufi hari ini aku rasa sgt2 x sabar nk mencoret di dadamu mgkin rindukan kau sufi...teman tanpa suara dan kata...sufi aku tdo dlu ye...rasa sakit datang lagi...selamat malam sufi..moga ada kesempatan lagi tok kite bersua lg...terima kasih ya sahabat..kau mendamaikan walau tanpa nasihat

No comments: