pls help me...tolong2

Tuesday, November 9, 2010

berdebar...EXAM

urm....hati nie resah je...hati nie gelisah je...
bila student exam
rupenye
mcm ni lecture n cikgu2 rasa
waaaaaaaaa
itulah aku rasa skrang

Dulu
waktu student
waktu exam
ape pun aku x rasa
waktu lecturer aku bebel
aku wat2 muke kat belakang
waktu lecturer dulu ngah
mengajar
aku maen2 kat belakang
SEKARANG
bila da jd lecturer bru aku rasa
ape yg lecturer dulu rasa

Patutlah
Owg slalu ckp
jd lecturer or cikgu
kena banyak sabaq
jd lecturer or cikgu
kena ada daya ketahanan
masalahnye
mampu ke aku

Tiap2 hr aku g ngajar
Aku cuba yg terbaik
Bila dlm kelas aku tgk
student mcm blur
aku mcm sedey
coz aku rasa aku x cukup
baek untuk student2 aku

Tiap2 hr
bila blik dari kolej
aku slalu termenung
aku fikir
"faham ke student2 aku"
atau
"aku sorang je paham"

Tapi siyes aku ckp
Bila tgk diorg senyum
bila dgr diorg ketawa
itu la kekuatan aku sebenarnya
itu yg bawa aku kuar dari
segala rasa
aku suke tgk student2 aku hepi
rasa mcm
BEST SGT
tgk gg diorg yg santek tu

Ape2 pun
Aku harap
aku masih diberi
kekuatan dan ketabahan
dalam menabur bakti
dan mendidik
adik2 ku yg tersayang

TO ALL MY STUDENTS RAJIN2 YE STUDY MISS SAYANG KORANG SEMUA