pls help me...tolong2

Monday, October 11, 2010

manusia.............

heran aku bila manusia yg x tahu ape2 tntang aku boleh mendoakan dan buat kenyataan yg agak mnyakitkan hati....heran aku bila org yg x tahu ape2 bley ckp segala bagai pasal aku... ko x tahu kisah aku dan ko x rasa ape yg aku rasa so senang hati la ko ckp mcm tu..jgn tunjuk la konon nye ko tu perfect sgt...slama ni aku x penah nk doakan yg bukan2 buat ko tp once ko da bley hepi n kata segala bagai tentang aku so aku mendoakan yg suatu hari nanti ko akan rasa ape yg aku rasa dan ko akan duduk di tempat aku sekarang....INGAT DOA MANUSIA TERANIAYA MAKBUL OK!!!!!
pls la manusia if ko x pnh tahu tntng prasaan org lain juz be silence sebab kadang2 kite x thu ape yg org lain pernah rasa dan hadapi...
PLS BEAR IN UR MIND MANUSIA

No comments: