pls help me...tolong2

Thursday, October 14, 2010

bodoh...dan memang bodoh!!!



semalam aku blik keje kul 9.30
pas abis ngajar
aku n ofismate farah
dengan yakin nye trus menapak pulang
then ok semua berjalan lancar

but
suddenly bila aku smpai je kat area umah
kat hilir sg pinang
tetiba darah aku mnyirap
cinabeng betul
diorg tutup jalan atas jambatan tu
sebab ada perarakan ape tah


lampu segala bagai
then aku tnya apek yg jaga jalan tu
"bila ini mau abis"
jawab apek
"lu tunggu la smpai pagi"
aku mula hangin satu badan..
then aku pun dengan tngh nyirap
bawak diri ke tepi jalan
tetiba depan aku plak
bley ada segroup anak ayam
yg sedang tunggu pelanggan
mula la ketaq badan
then aku call mr kasih
but rejected
lg menambah sakit hati
then mr kasih msge
"jap ada hal, karang kasih call blik"
aku mula terbakaq lg
aku reply
"x payah biar je x yah call2 x suke"
then aku terpikir
why not aku call police untuk jga traffic
coz aku tgk jalan tu jammed coz diorg dok tgkap gmbar
then aku pun dail 101
minta sambungkan ke bahagian traffic
then SUPERB diorg smpai dalam 10 minit
dan aku bley blik ke rumah
FINALLY!!!!!

Then blik rumah mula
perang ngan mr kasih
but when i heard that mr kasih
have his own ideas
and like that he in trouble
so i try to probe him
and happily i can make him laugh

Then mula hati berbunga2 blik!!!!

gmbr x da motif


No comments: